Tehnična pomoč
V primeru težav si lahko poskusite pomagati z nekaj najpogostejšimi primeri rešitev le-teh, ki so opisani v nadaljevanju. Če težave ne uspete odpraviti sami, pa lahko uporabite eno od naslednjih možnosti:
- pokličete na številko (0)1 530-44-08 ali (0) 51-397-999 za informacije o cenah, naročilu, dobavi izdelkov
- pokličete na številko 041 376 607 za tehnične težave
- ali pošljete sporočilo na
mo**@mo**.si
Pogosta vprašanja in odgovori
V: pozabil sem geslo za prijavo in nakup v spletni trgovini
O: Pri prijavi uporabite možnost “ste pozabili vaše geslo”. V polje, ki se pojavi na naslednji strani vpišite e-naslov s katerim ste se registrirali. Na svoj e-naslov prejmete začasno geslo, ki si ga lahko sami spremenite po prvi prijavi. V primeru, da pride do zlorabe vašega računa in je še vedno shranjeno vaše začasno geslo, ne odgovarjamo za nastale težava.
V: imam veljavno uporabniško ime in geslo – ne morem se prijaviti.
O: poskusite izklopiti in ponovno zagnati spletni brskalnik s katerim se poskušate prijaviti. Poskusite tudi pobrisati “piškotke” v brskalniku. V skrajnem primeru poskusite izvesti prijavo s pomočjo katerega od drugih brskalnikov.
V: prejel sem obvestilo o odobritvi spletnega nakupa – ali lahko plačam naročeno preko spletnega bančništva?
O: Lahko, uporabite UPN obrazec.
V: pri ogledu spletne strani so nekateri elementi na spletni strani nepravilno prikazani…
O: spletna stran www.moro.si bi se morala pravilno prikazati v vseh novejših brskalnikih, zato vam priporočamo, da vsaj občasno posodobite svoj brskalnik (pomembno tudi iz varnostnih razlogov). Kljub vsemu je možno, da v določenem primeru pride do napake. Za vsako vašo opombo glede prikaza spletne strani, vam bomo zelo hvaležni.